Regulamin Marena Wellness & Spa
PL EN DE

MARENA WELLNESS & SPA

REGULAMIN



Dyrekcja Marena Wellness & Spa będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę  w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.


1. Rozpoczęcie pobytu w Marena Wellness & Spa jest równoznaczne z zaakceptowaniem przepisów tego regulaminu. Gość zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu oraz zasad związanych z bezpieczeństwem przeciwpożarowym.

2. Osoba najmująca pokój [Gość] w Obiekcie zobowiązana jest do okazania pracownikowi recepcji głównej przy odbiorze kluczy dokumentu ze zdjęciem, udostępniając dane osobowe umożliwiające identyfikację Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób uniemożliwiający identyfikację, Recepcjonista ma prawo odmówić zameldowania w Obiekcie.

3. Płatność za pobyt, opłatę klimatyczną oraz parking jest rozliczana podczas meldunku, w przypadku jej odmówienia recepcja ma prawo odmówić wydania kluczy do pokoju. Za usługi dodatkowe świadczone na terenie obiektu pobierana jest gotówka lub istnieje możliwość płatności kartą Visa, Maesto, Mastercard. Istnieje możliwość otworzenia kredytu hotelowego. Kredyt hotelowy umożliwia Państwu dokonywanie operacji bezgotówkowych tj. na pokój.  Max. limit obciążeń usług dodatkowych wynosi 250 zł na każdą osobę dorosłą. Należy go uregulować po jego wykorzystaniu. Po uregulowaniu kolejny kredyt hotelowy zostaje aktywowany. 

4. W przypadku nieuregulowania dodatkowych należności związanych z pobytem, Marena Wellness & Spa jest uprawiona do obciążenia Gościa za wszelkie zrealizowane na jego rzecz usługi i towary.

5. Pokój wynajmowany jest na doby.

6. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 dnia następnego. Jeżeli Gość nie określił czasu pobytu meldując się w pokoju, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

7. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w recepcji głównej do godziny 9.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie wiąże Marena Wellness & Spa. Życzenie przedłużenia pobytu zostanie uwzględnione w miarę dostępności pokoi. 

8. Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy w pokoju w dniu wyjazdu po godzinie 11:00, będzie traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku gdy Gość opuści pokój po godzinie 11:00, system rezerwacyjny recepcji głównej naliczy opłatę za kolejną dobę wynajmu pokoju według cennika RACK. W przypadku zaś, gdy pokój będzie objęty inną rezerwacją od godziny 15:00, pozostawione w pokoju rzeczy po godzinie 11:00 zostaną komisyjnie spakowane przez dwóch przedstawicieli Marena Wellness & Spa i przeniesione do innego pomieszczenia. Wobec takiej czynności Gość nie będzie kierował żadnych roszczeń w stosunku do Marena Wellness & Spa i jej przedstawicieli.  

9. Najmujący pokój Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet gdy nie upłynęła doba za którą uiścił opłatę.

10. Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym w godzinach od 7.00 do 22.00.

11. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju hotelowym Gościa po godzinie 22:00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez zameldowanego w pokoju Gościa na odpłatne zameldowanie tych osób do pokoju. Dodatkowe zameldowanie każdej osoby nastąpi według aktualnych stawek z cennika RACK dostępnego w recepcji głównej.

12. Przez cały okres pobytu w Marena Wellness & Spa, dzieci poniżej 12 lat muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem swoich opiekunów prawnych. 

13. Za zachowania dzieci, w tym poczynione uszkodzenia i/lub szkody odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.

14. W budynku „Perła” nie przyjmujemy zwierząt.

15. Na terenie Obiektu, w tym w pokojach, zgodnie z art. 5 i 5a ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (t.j. Dz. U. 2015 r. poz. 298 z późń. zm.) obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych, w tym palenia nowatorskich wyrobów tytoniowych i palenia papierosów elektronicznych - z wyłączeniem Altany plenerowej.

16. Złamanie zakazu palenia papierosów i innych wyrobów tytoniowych jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój Gościa zgody na pokrycie kosztów sprzątania pokoju. Kara umowna wynosi 1000 PLN.

17. Na terenie obiektu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 07:00 dnia następnego. Niezastosowanie się do próśb o zachowanie ciszy wiąże się z opłatą w wysokości 1000 PLN/pokój. Marena Wellness & Spa zastrzega sobie możliwość odstępstw w przypadkach, gdy na terenie Obiektu organizowana jest impreza okolicznościowa.

18. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług Marena Wellness & Spa mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono pobytu innym osobom.

19. Po odbiorze klucza do pokoju, Gość powinien zapoznać się z wyposażeniem pokoju oraz zachować go w stanie niepogorszonym. W przypadku zauważenia szkód, Gość winien niezwłocznie zawiadomić recepcję. W przypadku braku niezwłocznego zawiadomienia po odbiorze klucza o ewentualnych szkodach i uszkodzeniach sprzętu uznaje się, że pokój został przekazany Gościowi w stanie właściwym. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń powstałych z jego winy, osób za które jest odpowiedzialny oraz osób odwiedzających go.

20. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach oraz innych pomieszczeniach grzałek i innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.

21. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach i innych pomieszczeniach otwartego ognia w jakiejkolwiek postaci.

22. Każdorazowo opuszczając pokój, Gość ma obowiązek należycie go zabezpieczyć, aby dostęp osób trzech nie był możliwy. W czasie nieobecności Gościa w pokoju, okna i drzwi muszą pozostać zamknięte.

23. Odpowiedzialność Obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do Obiektu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Wartościowe przedmioty, pieniądze i dokumenty powinny zostać przekazane na przechowanie do depozytu. W przypadku pozostawienia wartościowych przedmiotów poza depozytem, Marena Wellness & Spa  nie ponosi za nie odpowiedzialności. Marena Wellenss &  Spa zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości lub dużych kwot pieniędzy, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu obiektu albo zajmują zbyt dużo miejsca.

24. Przedmioty pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, Marena Wellness & Spa przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie ich własność przejdzie na rzecz właściciela Marena Wellness & Spa, który rozporządzi nimi według własnego uznania, w tym może przekazać je na cele charytatywne lub organizacje pożytku publicznego.

25. Parking Marena Wellness & Spa jest niestrzeżony. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gości.

26. Marena Wellness & Spa świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem.

27. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich w recepcji głównej, co umożliwi reakcję. Brak zgłoszenia zastrzeżeń do momentu opuszczenia Marena Wellness & Spa uznaje się za brak uwag w stosunku do Marena Wellness & Spa. 

28. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, a w szczególności chuligańskiego zachowania gościa lub innego zachowania będącego uciążliwością dla innych gości lub obsługi, Marena Wellness & Spa może ze skutkiem natychmiastowym rozwiązać umowę z gościem, odmówić dalszego świadczenia usług. Gość, z którym rozwiązano umowę i odmówiono dalszego świadczenia usług zobowiązany jest do niezwłocznego uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz niezwłocznego opuszczenia terenu Obiektu. W razie oporu w realizacji tych obowiązków, pracownicy Marena Wellness & Spa są uprawnieni do wezwania Policji.

29. Marena Wellness & Spa może też odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę na mieniu obiektu albo szkodę na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w Obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokój. 

30. Opłata za zgubienie klucza do pokoju wynosi 100 zł/1 klucz.

31. Marena Wellness & Spa nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe przez nieprzestrzeganie regulaminu przez Gościa.

32. Marena Wellness & Spa nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone Gościom przez innych Gości znajdujących się na terenie Obiektu.

33. Każdy Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z realizacją umowy zawartej między stronami, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych. Gość ma prawo wglądu w swoje dane osobowe oraz do ich poprawiania.

34. Sądem właściwym do rozpoznawania sporów, będzie Sąd miejscowo właściwy dla Marena Wellness & Spa.

35. W naszym obiekcie obowiązują Procedury Ochrony Małoletnich, w związku z tym, w momencie rejestracji wymagane jest przedstawienie dokumentów tożsamości wszystkich osób będących Gośćmi.

 

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO 

1. Reklamacje dotyczące zarówno technicznych aspektów funkcjonowania usług, jak i innych kwestii związanych z usługami można przesyłać na adres e-mail: recepcja@marenaspa.pl bądź pisemnie na adres Usługodawcy.

2. Reklamację należy składać nie później niż w ciągu 7 dni od dnia, kiedy wystąpiła przyczyna reklamacji.

3. Każda reklamacja winna zawierać krótki opis problemu będącego podstawa złożenia reklamacji, datę i godzinę jego wystąpienia oraz oznaczenie Usługobiorcy.

4. Usługodawca dołoży najwyższych starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania przez Usługodawcę. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Usługobiorca zostanie niezwłocznie poinformowany za pośrednictwem poczty e-mail na adres podany w zgłoszeniu reklamacji.

 

MARENA WELLNESS & SPA

INFORMACJA O DANYCH OSBOWYCH

1. Administratorem danych osobowych Gościa jest Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe  Karelma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Międzywodziu, ul. Turystyczna 1, 72-415 Międzywodzie, NIP 9860009465, zwana dalej „Obiektem”.

2. Dane osobowe Gościa są przetwarzane na podstawie zawartej pomiędzy Gościem a Obiektem umowy o świadczenie usług hotelarskich. Celem przetwarzania danych osobowych jest świadczenie usług hotelarskich lub innych podobnych usług, które na życzenie Gościa są świadczone przez Obiekt. Ponadto, dane osobowe Gościa mogą być przetwarzane przez monitoring wizyjny wykorzystywany w obiekcie. Celem stosowania monitoringu wizyjnego jest ochrona Gościa oraz innych osób przebywających na terenie Obiektu lub w jego okolicy.

3.  Obiekt informuje, że podanie danych osobowych jest wymogiem umownym, jak i ustawowym (przy dokumentowaniu sprzedaży dokonanej na rzecz Gościa fakturą VAT). Brak podania danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy z Obiektem, jak również uniemożliwia wystawienie faktury VAT.

4.  Obiekt informuje, że każdy Gość ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania i aktualizacji. Każdy Gość ma również prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu odnośnie przetwarzania oraz do usunięcia danych osobowych, jeżeli zachodzą ku temu podstawy prawne.

5. Obiekt informuje, że dane osobowe Gościa będą przechowywane przez cały okres świadczenia usługi hotelarskiej na rzecz Gościa, jak również dane będą przechowywane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, w tym roszczeń podatkowych i cywilnych. Natomiast dane osobowe przetwarzane przez monitoring wizyjny będą przechowywane przez okres 6 dni, chyba że z uwagi na szczególne okoliczności (np. wypadek) zapis z monitoringu będzie musiał być przechowywany dłużej, w tym przez czas ewentualnego postępowania prowadzonego na podstawie przepisów ustawy. 

6. Obiekt informuje, że dane osobowe Gościa mogą być ujawniane następującym kategoriom odbiorców:Firmom księgowym współpracującym z Obiektem:

- Kancelariom prawnym współpracującym z Obiektem,

- Firmom ubezpieczeniowym współpracującym z Obiektem,

- Firmom informatycznym i firmom zapewniających wsparcie i zarządzanie infrastruktury IT Obiektu,

- Firmom kurierskim i pocztowym,Biurom podróży.

7. Obiekt informuje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego nadzorującego sposób przetwarzania danych osobowych.

8. W przypadku zarezerwowania noclegu w Obiekcie za pośrednictwem biura podróży lub portalu rezerwacyjnego, kategorie danych osobowych Gościa przekazane do Obiektu przez te podmioty mogą obejmować w szczególności imię i nazwisko, datę pobytu, adres e-mail, numer telefonu Gościa.  O dokładnym źródle, z którego Obiekt pozyskał dane osobowe Gościa można uzyskać informacje w Recepcji.

Dzięki projektowi
Szkolenia FAIR PLAY, którego staliśmy się częścią, możemy zaoferować organizację kompleksowego szkolenia z możliwością nawet 100% finansowania ze środków zewnętrznych!

ZOBACZ WIĘCEJ

Polityka Cookies

Ta strona używa plików Cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze

Dowiedz się więcej

Akceptujesz?

Tak