MARENA WELLNESS & SPA
REGULAMIN
Wprowadzenie
Rozpoczęcie pobytu w Marena Wellness & SPA oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz zobowiązanie do jego przestrzegania, w tym zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
Meldunek i dane osobowe
Gość zobowiązany jest do okazania dokumentu tożsamości ze zdjęciem podczas meldunku w celu potwierdzenia tożsamości i realizacji formalności meldunkowych.
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami RODO. Szczegóły przetwarzania danych są dostępne w polityce prywatności dostępnej w recepcji oraz na stronie internetowej obiektu.
Płatności
Płatności za pobyt, opłatę klimatyczną oraz parking należy uregulować podczas meldunku.
Recepcja zastrzega sobie prawo do odmowy wydania kluczy w przypadku braku opłaty.
Za usługi dodatkowe można płacić gotówką, kartami płatniczymi (Visa, Maestro, Mastercard) lub korzystając z kredytu hotelowego (limit 250 zł na osobę dorosłą). Przekroczenie tego limitu wymaga natychmiastowego uregulowania należności.
W przypadku nieuregulowania należności za usługi związane z pobytem, Marena Wellness & Spa ma prawo obciążyć Gościa kosztami zrealizowanych na rzecz jego świadczeń.
Czas trwania doby hotelowej
Pokój wynajmowany jest na doby.
Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 w dniu wyjazdu.
Prośby o przedłużenie pobytu należy zgłaszać w recepcji do godziny 9:00 w dniu wyjazdu. Realizacja takiej prośby zależy od dostępności pokoi.
Zasady opuszczania pokoju
Przebywanie w pokoju po godzinie 11:00 w dniu wyjazdu skutkuje naliczeniem opłaty za kolejną dobę zgodnie z obowiązującym cennikiem.
W przypadku rezerwacji pokoju na ten dzień przez innego Gościa, rzeczy pozostawione po godzinie 11:00 zostaną komisyjnie spakowane przez dwóch przedstawicieli obiektu i przechowane przez 7 dni w depozycie hotelowym. Wobec takiej czynności Gość nie będzie kierował żadnych roszczeń w stosunku do Marena Wellness & Spa i jej przedstawicieli.
Obecność osób trzecich
Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynęła doba za którą uiścił opłatę.
Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju Gościa w godzinach od 7:00 do 22:00.
Po godzinie 22:00 obecność osób niezameldowanych wiąże się z koniecznością ich zameldowania oraz uiszczenia opłaty zgodnie z aktualnym cennikiem.
Cisza nocna
Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 22:00 do 7:00.
Zakłócanie ciszy skutkuje nałożeniem kary w wysokości 1000 zł oraz możliwością rozwiązania umowy pobytowej.
Odpowiedzialność Gościa
Gość jest zobowiązany do utrzymania pokoju w stanie niepogorszonym.
W przypadku zauważenia szkód, Gość winien niezwłocznie zawiadomić recepcję. W przypadku braku zawiadomienia po odbiorze klucza o ewentualnych szkodach i uszkodzeniach sprzętu uznaje się, że pokój został przekazany Gościowi w stanie właściwym.
Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia lub urządzeń spowodowane przez Gościa, jego Gości lub osoby trzecie ponosi on pełną odpowiedzialność materialną.
Gość jest zobowiązany do zabezpieczenia pokoju, zamykając drzwi i okna podczas swojej nieobecności.
Zakaz palenia
Na terenie obiektu, w tym w pokojach, obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych oraz nowatorskich produktów tytoniowych. Wyznaczonym miejscem do palenia jest altana plenerowa.
Złamanie zakazu skutkuje nałożeniem kary umownej w wysokości 1000 zł.
Bezpieczeństwo przeciwpożarowe
Zabrania się przechowywania w pokojach substancji łatwopalnych, materiałów wybuchowych oraz używania otwartego ognia.
Zabrania się używania w pokojach grzałek i urządzeń elektrycznych innych niż będące na wyposażeniu pokoju, z wyjątkiem ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
Zwierzęta
W budynku „Perła” przebywanie zwierząt jest niedozwolone.
Pobyty ze zwierzętami możliwe są w budynku „Fala”.
Możliwość przyjęcia zwierzęcia należy potwierdzić z recepcją obiektu najpóźniej w trakcie dokonywania rezerwacji.
Pobyt zwierzęcia wiąże się z dodatkowymi opłatami.
Rzeczy wartościowe
Odpowiedzialność obiektu za rzeczy wniesione przez Gościa reguluje Kodeks Cywilny (art. 846-849).
Przedmioty wartościowe należy przekazać do depozytu hotelowego. W przypadku pozostawienia wartościowych przedmiotów poza depozytem, Marena Wellness & Spa nie ponosi za nie odpowiedzialności.
Marena Wellenss & Spa zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości lub dużych kwot pieniędzy, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu obiektu albo zajmują zbyt dużo miejsca.
Procedura reklamacyjna
Reklamacje dotyczące jakości usług należy zgłaszać osobiście, mailowo lub listownie w terminie 7 dni od daty zdarzenia.
Marena Wellness & SPA zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni.
Naruszenie regulaminu
W przypadku naruszenia regulaminu, w tym chuligańskiego zachowania lub zakłócania spokoju, Marena Wellness & SPA ma prawo rozwiązać umowę z Gościem ze skutkiem natychmiastowym.
Gość jest zobowiązany do uregulowania należności za dotychczasowe usługi, zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz niezwłocznego opuszczenia terenu Obiektu. W razie oporu w realizacji tych obowiązków, pracownicy Marena Wellness & Spa są uprawnieni do wezwania Policji.
Marena Wellness & Spa może też odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę na mieniu obiektu albo szkodę na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w Obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokój.
Marena Wellness & Spa nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe przez nieprzestrzeganie regulaminu przez Gościa, jak i za szkody wyrządzone Gościom przez innych Gości znajdujących się na terenie Obiektu.
Każdy Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z realizacją umowy zawartej między stronami, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych. Gość ma prawo wglądu w swoje dane osobowe oraz do ich poprawiania.
Ochrona dzieci
W trosce o bezpieczeństwo dzieci Marena Wellness & SPA wdraża Procedury Ochrony Małoletnich.
Podczas rejestracji wymagane jest przedstawienie dokumentów tożsamości wszystkich małoletnich Gości.
Dzieci poniżej 12 lat muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osoby pełnoletniej , którzy odpowiadają za ich ewentualne szkody.
Przedmioty pozostawione
Przedmioty pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany.
Przedmioty pozostawione przez Gościa w pokoju będą przechowywane przez 3 miesiące.
Po tym czasie przechodzą na własność obiektu i mogą zostać przekazane na cele charytatywne.
Parking
Parking jest niestrzeżony, a obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę pojazdów, jak też jakiekolwiek zdarzenia spowodowane warunkami atmosferycznymi, w tym spadnięcia gałęzi/ konara drzewa. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za stan parkowanych pojazdów.
Sądownictwo
Sądem właściwym do rozstrzygania sporów jest sąd miejscowo właściwy dla Marena Wellness & SPA.
Gość ma możliwość skorzystania z mediacji przed skierowaniem sprawy do sądu.
Pozostałe
Opłata za zgubienie klucza do pokoju wynosi 100 zł/1 klucz.
INFORMACJA O DANYCH OSBOWYCH
1. Administratorem danych osobowych Gościa jest Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Karelma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Międzywodziu, ul. Turystyczna 1, 72-415 Międzywodzie, NIP 9860009465, zwana dalej „Obiektem”.
2. Dane osobowe Gościa są przetwarzane na podstawie zawartej pomiędzy Gościem a Obiektem umowy o świadczenie usług hotelarskich. Celem przetwarzania danych osobowych jest świadczenie usług hotelarskich lub innych podobnych usług, które na życzenie Gościa są świadczone przez Obiekt. Ponadto, dane osobowe Gościa mogą być przetwarzane przez monitoring wizyjny wykorzystywany w obiekcie. Celem stosowania monitoringu wizyjnego jest ochrona Gościa oraz innych osób przebywających na terenie Obiektu lub w jego okolicy.
3. Obiekt informuje, że podanie danych osobowych jest wymogiem umownym, jak i ustawowym (przy dokumentowaniu sprzedaży dokonanej na rzecz Gościa fakturą VAT). Brak podania danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy z Obiektem, jak również uniemożliwia wystawienie faktury VAT.
4. Obiekt informuje, że każdy Gość ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania i aktualizacji. Każdy Gość ma również prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu odnośnie przetwarzania oraz do usunięcia danych osobowych, jeżeli zachodzą ku temu podstawy prawne.
5. Obiekt informuje, że dane osobowe Gościa będą przechowywane przez cały okres świadczenia usługi hotelarskiej na rzecz Gościa, jak również dane będą przechowywane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, w tym roszczeń podatkowych i cywilnych. Natomiast dane osobowe przetwarzane przez monitoring wizyjny będą przechowywane przez okres 6 dni, chyba że z uwagi na szczególne okoliczności (np. wypadek) zapis z monitoringu będzie musiał być przechowywany dłużej, w tym przez czas ewentualnego postępowania prowadzonego na podstawie przepisów ustawy.
6. Obiekt informuje, że dane osobowe Gościa mogą być ujawniane następującym kategoriom odbiorców:Firmom księgowym współpracującym z Obiektem:
- Kancelariom prawnym współpracującym z Obiektem,
- Firmom ubezpieczeniowym współpracującym z Obiektem,
- Firmom informatycznym i firmom zapewniających wsparcie i zarządzanie infrastruktury IT Obiektu,
- Firmom kurierskim i pocztowym,Biurom podróży.
7. Obiekt informuje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego nadzorującego sposób przetwarzania danych osobowych.
8. W przypadku zarezerwowania noclegu w Obiekcie za pośrednictwem biura podróży lub portalu rezerwacyjnego, kategorie danych osobowych Gościa przekazane do Obiektu przez te podmioty mogą obejmować w szczególności imię i nazwisko, datę pobytu, adres e-mail, numer telefonu Gościa. O dokładnym źródle, z którego Obiekt pozyskał dane osobowe Gościa można uzyskać informacje w Recepcji.